luni, 9 iunie 2014

Playlist Romanesc

Ultimii doi ani, muzica romaneasca a explodat pur si simplu. Eu am sa va prezint un "mic" playlist care sigur va v-a placea.

!!! Nu este un clasament, le-am numerotat pur si simplu !!!

  1. TUTU - Averi de sentimente ft. Xonia
  2. Marius Moga - Pe Barba Mea
  3. Puya cu INNA - Striga!
  4. Speak feat. Raluka & DOC - Lasa-ma-mi place
  5. Cabron - PaRap
  6. Cabron feat. Pacha Man & Jazzy Jo - Arata-le la toti
  7. Brighi feat. Pacha Man - Ce te faci?
  8. Mihai Ristea feat. Don Baxter - Ploaia
  9. Soré - Dor sa-ti fie dor
  10. Speak - Beat dimineata
  11. Cabron - Frunzele si iarba
  12. Smiley & Alex Velea feat. Don Baxter - Cai verzi pe pereti
  13. What's Up feat. Andra - K la Meteo
  14. Voltaj - Lumea e a mea
  15. Akcent - Chimie Intre Noi
  16. Alb Negru feat. Ralflo & Rares - Mi-e sete de tine
  17. Alex Velea - Minim doi
  18. CRBL feat. Adda - Petre
  19. Maximilian - Domnișoare feat. Zhao & Spike
  20. What's UP - Taxi
  21. 3 Sud Est - Emotii
  22. Liviu Teodorescu - Esti Piesa
  23. Vescan feat. Kamelia - Piesa mea preferata
  24. Lora - Puisor
  25. Grasu XXL feat Ami - Deja Vu
  26. Andra feat Marius Moga - Atata timp cat ma iubesti
  27. Holograf - Daca noi ne iubim
  28. Holograf - Cat de departe
  29. Amna feat. What's Up - Arme
  30. Antonia feat. Puya - Hurricane
  31. Anda Adam - Daca ar fi
  32. Connect-R - Da-te-n dragostea mea
  33. Connect-R - Noi ne potrivim
  34. Smiley - Acasă
  35. Alex Velea - Din vina ta
  36. Smiley - Nemuritori
  37. Shift feat. Vizi - Dupa Ani si Ani
  38. Maxim - Sarutari criminale
  39. Matteo - Andale
  40. Sonny Flame - Colac de salvare
  41. Sonny Flame - Vin
  42. Alb Negru - Colegi de camera
  43. Shift feat. Marius Moga - Sus pe toc
  44. Nicole Cherry - Memories
  45. Puya si Don Baxter - Baga Bani
  46. Vunk - Scapa-ma de ea
  47. Vunk feat Andra - Numai la doi
  48. Vunk - Asa, si?
  49. ADDA - Iti Arat Ca Pot
  50. Vescan cu Alina Eremia - In Dreapta Ta
  51. Grasu XXL feat Ami - Deja Vu
  52. Maximilian - Zbor Cu Parapanta feat. Grasu XXL
  53. Maximilian feat. Mefx - Like A Boss
  54. Vunk feat Antonia - Pleaca
  55. Da vina pe VOLTAJ
  56. Voltaj - Pic Pic
  57. Dj Sava feat. Raluka - Aroma
  58. Elena feat. JJ - Pana dimineata
  59. F.Charm - Departe de tine
  60. Deliric & DOC feat. High Jet - Nu mă mai întorc

Imi pare rau, sunt sigur ca am ratate unele melodii, sunt prea multe !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu